top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורן חיים

פולדר עיצובי מודפס עם כיסים מספק גמישות אמיתי לפרסום העסק.

למרות שהטרנדים משתנים עם הזמן, די בטוח להסיק שפולדר אם ברושור מודפס תמיד יהיו עמוד התווך השיווקי עבור רוב העסקים. למה? במילה אחת - גמישות. היכולת להוסיף ולהסיר מכיס התיקייה פירושה שאתה יכול לנהל ולעדכן בקלות את תוכן הפולדר ולשים בתוכו תוכן פרסומי כל פעם מחדש המותאמת לעסק שלך.


הדפסת תיקיות בהתאמה אישית

אם יש לך אירוע קרוב כמו סמינר, תערוכה או סתם פגישת מכירה עסקית, פולדר המצגות האישית שלך, ממותג בהתאמה אישית עם לוגו החברה שלך ופרטים, יכולה להיות הפתרון המושלם.


קידום העסק שלך עם תיקיות מצגות מודפסות בהתאמה אישית בגודל A4

תיקיית מצגות בגודל A4 - כמו הדוגמה לעיל - תעזור לך למקסם את התשואה שלך על הזמן שהשקעת ביצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים.


בין אם אתה פוגש את הלקוחות הפוטנציאליים שלך בתערוכה, כנס או במשרד שלהם או שלך, זה תמיד נהדר להציג היטב את המידע השיווקי שלך.


הדבר הגדול בפולדר הוא מצגות מותאמות אישית הוא שהן למעשה "גנריות" במקצת. לאחר הדפסת הכריכה ובפנים, זהו בעצם כיס הפולדר עצמו שהופך את הביטחונות השיווקיים הזו לתיקייה אישית הניתנת להתאמה אישית אינסופית.


תיקיות ממותגות עם כיסים מיועדות להתאמה אישית מלאה

עיצוב התיקיות שלך יכול להיות גמיש מספיק כדי לעבוד בשבילך בכל כך הרבה דרכים שונות. על ידי שימוש בתוספות מודפסות, המותאמות לרגע או אירוע, תוכל להציג את המידע הרלוונטי לקהל שלך. למעשה, אתה אפילו יכול ללכת צעד אחד קדימה על ידי הדפסת תוספות מותאמות אישית עם מידע ספציפי ללקוחות בודדים. עיין במדור הדפוס הדיגיטלי שלנו לפרטים.


דרך יעילה יותר להציג את החומר השיווקי שלך

באירועים גדולים יותר, ייתכן שתרגיש מודאג לגבי מסירת חבילת תיקיות מלאה לכל משתתף. אחרי הכל, חלק גדול מהתוכן יכול להיות לא רלוונטי לאותו אדם ולכן אתה עלול להגיע לרמה גבוהה של בזבוז שיווקי ועלות נוספת כתוצאה מכך.


זה המקום שבו פולדרים מודפסים הן זולות מכיוון שהן מאפשרות לך:


הדפס מספר קטן יותר של סקירה כללית (גליונות A4 או A5, עלונים או גלויות, למשל) אשר לאחר מכן ספציפיות לאינטרסים של הלקוח שלך. אין צורך למסור חוברת שלמה עם הרבה דפים מיותרים (ועלות).

שלח מידע מותאם אישית ללקוח הפוטנציאלי שלך. זה כמו ליצור חוברת מותאמת אישית הכוללת רק את תוספות הדפים שאתה יודע שמעניינים את הלקוח הפוטנציאלי שלך. והתאמה אישית בשיווק תמיד מנצחת!

לפולדרים מודפסים יכולות להיות חיי מדף ארוכים

לעתים קרובות אנו מייצרים תיקיות עם עלון נוסף תחוב בכיס החתוך. ולמרות שהתיקיה עצמה עשויה להיות מתוכננת כך שתחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה, החוברת עשויה להתעדכן בתדירות גבוהה יותר. דוגמה מושלמת היא עם חומרי חינוך, שבו תיקייה אולי לא צריכה עדכון במשך כמה שנים, אבל חומר תמיכה כמו תאריכי קדנציה, עמלות וסיפורי הצלחה מתמשכים, עשוי לדרוש עדכון במרווחי זמן קבועים יותר. הדפסנו פולדרים בנוסח זה עבור מספר מוסדות חינוך בתערוכת בתי הספר העצמאים האחרונה.

תיקיות מודפסות בקיבולת נוספת

אמנם תיקייה רגילה עשויה להכיל 10 עד 15 תוספות A4, אך אין הגבלה למספר התוספות (באופן סביר) שאנו יכולים לספק לתיקייה שלך. אנו יכולים להוסיף "קיבולת" לעמוד השדרה והכיס של התיקייה, אפילו להוסיף כיס שני במידת הצורך והכל ללא השלכות עלויות גדולות מדי.


קיימות מגוון אפשרויות גימור עבור התיקייה שלך. דוגמאות מכילות:


בלכה UV

למינציה

הבלטה והטבעה, או חסימת נייר כסף

צורת כיס בהתאמה אישית


חדשות :

15.1.2018

חדש באורניב

מחלקה דיגיטלית

ציוד חדיש וריצפת יצור לצורך הכנת ספרים.

10.1.2018​

חדש תוכנת

מידע משתנה

לצורך שמות מתחלפים ומספור.

 

18.7.2018

מכונה חדשה להדפסת מעטפות בצבע באיכות ללא פשרות.

אתר שלנו להדפסת ספרים

www.bookmybook.co.il

bottom of page