top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורן חיים

יצירת פוייל זהב ללא גלופה


כאשר אנחנו רוצים לבצע פוייל זהב או כסף לצורך העניין היום ניתן לעשות את זה ללא צורך בגלופה, בעבר הלא רחוק בכדי ליצור הטבעת זהב או כסף היה צורך להכין גלופה מחומר מגנזיום מאוד יקר ולקוח זמן ליצר.


לאחר מכן להמשך התהליך לוקחים את הגלופה ומטבעים אותה יחד אם חומר הפוייל זהב או כסף בדרך כלל, על הנייר המודפס מה שמתקבל בפועל זה אפקט זהב מתכתי שנותן מראה מאוד יוקרתי למוצר.


היום ניתן "לדלג" על שלב הגלופה וליצר פוייל מבלי להטביע את הגלופה על הנייר אלה ע"י הדפסה אם חומר שקוף את מה שנרצה להטביע ועליו בחום גבוהה בעזרת מכונה נבנה את הפוייל וכך נוכל לקבל את אותו אפקט יוקרתי של הפוייל במחיר הרבה יותר משתלם מבלי להוציא סכום כסף גבוהה על הפוייל.


בסופו של דבר, השיטה הטובה ביותר ליצירת אפקט נייר כסף על הדפסת כריכה תהיה תלויה בפרויקט ובתקציב הספציפיים. התייעצו עם בית הדפוס מקצועית לקבלת האפשרויות הטובות ביותר עבור הפרויקט שלכם.



13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פולדר עיצובי מודפס עם כיסים מספק גמישות אמיתי לפרסום העסק.

למרות שהטרנדים משתנים עם הזמן, די בטוח להסיק שפולדר אם ברושור מודפס תמיד יהיו עמוד התווך השיווקי עבור רוב העסקים. למה? במילה אחת - גמישות. היכולת להוסיף ולהסיר מכיס התיקייה פירושה שאתה יכול לנהל ולעדכ

חדשות :

15.1.2018

חדש באורניב

מחלקה דיגיטלית

ציוד חדיש וריצפת יצור לצורך הכנת ספרים.

10.1.2018​

חדש תוכנת

מידע משתנה

לצורך שמות מתחלפים ומספור.

 

18.7.2018

מכונה חדשה להדפסת מעטפות בצבע באיכות ללא פשרות.

אתר שלנו להדפסת ספרים

www.bookmybook.co.il

bottom of page